funwithmyfriends

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

Hannyy häär! ♥:*

Av Issa Jullann & Hannyy ♥ - 20 januari 2013 17:04

Heej alla! Jag heter Hannah men kallas för Hannyy, fast egentligen kallas jag mest för Hannah, Hanni, Kokosnöt! Haha, det där sista kallar min bästis mig för för jag kanske är en "kokosnöt" vet inte riktigt..   

Tänkte ni berätta lite om mig själv! Jupp, så får vi se om ni gillar mig elr inte! 

Namn: Hannah,, som jag saa.... :')) 

Ålder: 13.. 

Klass: 7an (riktigt jobbig klass faktiskt,, mycket läxor och sena dagar mm... Liiiite booorringg....)   

Födelsedag: 10 december! (Nobeldaaahhnn!!) :'D ♥

Intressen: Tennis, dans (fast jag går inte på dans längre... :O) och typ sjunga.. Har typ sjungit sen jag var 2 och skrivit egna låtar sen jag var 4.. ( de första låtarna kanske inte va så bra men ändååå... )

Gillar: Okej, jag gillar inte twilight... JAG ÄLSKAR TWILIGHT!!!!!!!!!! TYP GALET ÄLSKAR, jag älskar de så mycket att när jag fick reda på att breaking dawn part 2 var 15 årsgräns så grät jag (BÖLADE) i flera dagar!!!! Är fortfarande JÄTTESUPERDUPERLEDSEN över det...   Jag har sett VARJE twilightfilm (utan den sista..) över 20 gr! TEAM EDWARD!!!!! Han är enormt snygg, Edward Cllen in my heart forever.. ♥ :* 

Om ni vill veta något mer om mig är det bara att fråga, nu bjussar jag på en bild på mig och säger taco hej! :')) ♥

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Issa Jullann & Hannyy ♥ - 23 februari 2013 19:44


Har varit i simhallen idag! Med pappa och Julia, JIPPI! Det är lördag idag och sportlov!Fast det är bara imorron kvar...    TRÅÅKIGT!! Förlåt men hinner bara göra ett kort inlägg idag  ska fixa till marsvinen nu och sedan titta på  melodifest...

Av Issa Jullann & Hannyy ♥ - 9 februari 2013 08:51

Jippi! Det är helg!    Jag vet inte riktigt vad jag ska göra på helgen (idag) men någonting blir det nog. Just nu tittar jag på film, eller serier då, the vampire diaries. Det är jätte bra!! Om ni har sett det har ni tänkt på att Nina Dobrev so...

Av Issa Jullann & Hannyy ♥ - 2 februari 2013 16:52

Hejj Ja, jag tänkte att jag kunde göra ett inlögg nu såå... Hmmm.. Vad ska jag skriva??    Jaa, just nu så håller jag på att måla lite. Är tyvär inte klar ..    Men jag kanske kan ta in ett kort iallafall. Har bara bakrunden klar!! Hm...

Av Issa Jullann & Hannyy ♥ - 27 januari 2013 12:28

Hejhej! Jag har inte gjort några inlägg på ganska många dagar..vet inte varför det bara...är så. Så nu gör jag det. Idag är det söndag, skola imorgon...    Jag vill inte till skolan!! Undrar hur det skulle kännas att ha helg hela tiden, FRIHE...

Av Issa Jullann & Hannyy ♥ - 23 januari 2013 07:36


Heej allihopa nu är det barnprogram, titta här vad farbror Frej tar fram... Hahahhaa har sååååå kul eller inte.. Skolan börjar snart!!    Engelska läxa tills idag. Har inte tränat! Om ni inte visste de sååå har jag Engelska med 9orna!!!!! Fast...

Presentation


Heej! Vi är 3 tjejer som skriver om vår vardag, våra liv och så vidare... Vi hoppas att ni gillar och kommer följa våran blogg! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards